LATEST NEWS

Tuesday, September 16, 2014

Majlis Restu Ilmu dan Solat Hajat MELTECH

Majlis Restu Ilmu & Solat Hajat MELTECH
                
                     Assalamualaikum dan salam sejahtera, majlis restu ilmu dan solat hajat adalah sebuah program yang diadakan pada setiap semester melibatkan semua pelajar , staff dan pensyarah MELTECH.  Program ini bertujuan untuk bermaaf-maafan dan memohon restu daripada pensyarah dan staff yang telah mengajar pelajar-pelajar sebelum bermulanya peperiksaan akhir semester. Ianya juga dapat mengeratkan lagi ukhuwah antara pelajar, staff dan pensyarah MELTECH
.

               Majlis dimulakan dengan solat hajat dan disusuli dengan ucapan oleh wakil pelajar daripada  setiap semester. Staff dan pensyarah juga memberi kata-kata nasihat dan dorongan kepada pelajar dalam persediaan menghadapai peperiksaan akhir semester.

 Solat hajat
 Wakil daripada pelajar part 8
Wakil daripada pensyarah

                   Majlis diakhiri dengan sesi bersalam-salaman antara pelajar, staff dan pensyarah. Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar dan segala perkongsian dan nasihat oleh para pensyarah dan staff amat kami hargai. 
                                                                                                                                                                          
                        Akhir kata, terima kasih diucapkan pada para pelajar, staff dan pensyarah yang hadir pada majlis restu ilmu dan solat hajat MELTECH. Tidak dilupakan ucapan tahniah ditujukan pada ahli jawatankuasa yang menjayakan program ini dengan baik dan sempurna sekali. Semoga program sebegini dapat dilakukan secara berterusan dan memberi manfaat pada semua pelajar.




                                                                Sekian, terima kasih..






0 comments: