LATEST NEWS

Wednesday, August 21, 2013

MELTECH DINNER AND AWARDS 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Pada 17 Mei 2013 yang lalu, telah berlangsung MELTECH DINNER AND AWARDS yang bertempat di Hotel Golden Crown Klang dengan bertemakan Serenity Garden (The Elegance of White). Majlis makan malam merupakan acara tahunan bagi persatuan Meltech. 



Majlis makan malam ini diadakan untuk menyampaikan anugerah kepada para pelajar serta staff yang menonjolkan pencapaian yang membanggakan sepanjang tahun ini. Selain itu, majlis ini juga bertujuan untuk meraikan pelajar-pelajar tahun akhir yang bakal menamatkan pengajian mereka sebagai pelajar Ijazah Sarjana Muda Teknologi Makmal Perubatan. Majlis ini juga dapat mengeratkan hubungan sesama pelajar serta staff Meltech. 

Timbalan Dekan FSK Dr. Mohd Hanafi Ali telah berbesar hati untuk merasmikan MELTECH DINNER AND AWARDS. 

Majlis perasmian sedang berlangsung

Pengacara majlis yang cantik dan segak (saudari Munirah dan saudara Faisal)

Dengan bertemakan warna putih para hadirin tampil anggun dan segak bergaya untuk memeriahkan majlis makan malam ini. Antara hadirin yang datang pada malam tersebut terdiri daripada para pelajar dari setiap part (part 2, part 4, part 6 dan part 8) serta staff-staff Meltech. 

Pelajar part 8



Pelajar part 6

Pelajar part 4

Pelajar part 2

Kemeriahan pada malam tersebut

Majlis telah dimeriahkan lagi dengan persembahan wakil dari setiap part. Sungguh berbakat sekali kakak-kakak dan abang-abang yang membuat persembahan pada malam tersebut. Masa inilah mereka dapat menonjolkan bakat masing-masing yang terpendam. :)

Persembahan wakil part 2

Persembahan wakil part 4

Persembahan wakil part 6

Persembahan wakil part 8



Bersesuaian dengan tema MELTECH DINNER AND AWARDS, beberapa kategori telah tercalon sebagai anugerah pada malam tersebut. 

Antara anugerah yang telah disampaikan pada majlis tersebut ialah anugerah Favourite Lecturer, Favourite Staff, Fashionable Students (setiap part), Happy Go Lucky Students (setiap part), Out of Box (setiap part) dan Co-curriculum & Academic Award (setiap part). Pemilihan calon bagi anugerah ini berdasarkan kutipan undi. Calon yang mendapat undi yang paling banyak dipilih sebagai pemenang. 

Bagi anugerah Favourite Lecturer disandar oleh En. Norhisham Haron dan Pn. Maimunah Bt Mustakim. Bagi anugerah Favourite Staff pula disandar oleh Pn. Khairulsulhi Bt Jalil. 


Favourite Lecturer

Favourite Staff


King (saudara Izzudin) dan Queen (saudari Adila)

Selain itu, Anugerah Sepanjang Hayat pula dianugerahkan kepada pelajar part 8 iaitu saudara Muadz dan saudari Jannah yang telah banyak memberi sumbangan sepanjang mereka bergelar sebagai pelajar Meltech. Tahniah dan syabas diucapkan. :)

Saudara Muadz

Saudari Jannah 


Pohon sirih pohon selasih,
Tumbuh merimbun di hujung laman,
Kalungan budi junjungan kasih,
Menjadi kenangan sepanjang zaman.


Pengarah Program Meltech Dinner & Awards 2013 (saudara Haikal Shah)


Terima kasih diucapkan kepada para hadirin yang datang untuk memeriahkan Meltech Dinner and Awards ini. Tahniah juga diucapkan kepada para pemenang yang menerima anugerah pada malam tersebut. Semoga program ini akan berterusan supaya dapat mengeratkan hubungan antara pelajar dan juga staff Meltech. 


Terbang selisih si burung kedidi, 
Terbang berduyun di waktu pagi,
Terima kasih daun keladi,
di lain tahun berjumpa lagi. 

Sekian, terima kasih.











0 comments: